Díky za každý nový odkaz

Jak jsem nedávno psala (v článku Nový začátek aneb vítejte) a jak si můžete vlastně na první pohled všimnout, celý web Posla světla se přestěhoval na novou doménu. To s sebou neneslo jen spoustu práce v dolaďování toho, co stroje samy přenést nezvládly a v nastavování designu a dalších funkcí. Ale taky to znamená, že pozice, kterou si původní web u vyhledáváčů dobýval dlouhých 8 let, si nyní musí vybojovat zcela od začátku. A to není zrovna jednoduché – ale vy mi s tím můžete pomoci.

 

Díky za každý nový odkaz

 

Internetové vyhledávače (jako google, seznam apod.) pracují trošku jako babky na trhu. Čím víc lidí o něčem mluví, tím důvěryhodnější to pro ně je. V internetovém prostředí to tedy znamená – čím více lidí na nějaký web odkazuje, tím snáze ho vyhledávače najdou a na tím vyšší pozici ho umístí.

Aby se tedy Posel světla mohl co nejsnáze dostat mezi širokou paletu čtenářů a vyšvihnout se opět v návštěvnosti tam, kde býval, potřebuje vás, čtenáře. Pár jednoduchých tipů jak můžete svému oblíbenému esoterickému webu pomoci:

  • Máte svůj blog? Odkazujete na něm na Posla světla? Zkontrolujte si prosím, že máte na blogu uvedený aktuální odkaz http://blog.angelumlucis.cz
  • Máte webové stránky a ještě na nich na Posla světla neodkazujete? Bude strašně skvělé, když tak učiníte!
  • Neblogujete? Nevadí! Budu moc ráda, když budete odkazy na zajímavé články na Angelum Lucis šířit mezi své známé. Můžete k tomu využít tlačítko „sdílet“ pod každým článkem a postovat příspěvky na svůj facebook. Podělit se o články můžete ale i jakoukoli jinou cestou (mailem, přes další sociální sítě…). Za všechna sdílení budu moc ráda :)

Každý odkaz hraje roli. Děkuju, že pomáháte šířit myšlenky Posla světla mezi co nejvíce lidí <3 Vaše Lúmenn

 

Lúmenn

Jsem osmadvacetiletá blogerka, čarodějka a taky nenapravitelný snílek. Již od roku 2009 pro vás píšu tento web. Snažím se rozdávat světlo a lásku a jsem tady vždy, když potřebujete pomoci. Navštivte také můj e-shop Angelum Lucis a udělejte si radost ručně vyráběnými magnetky, malovanými mandalami nebo dalším esoterickým zbožím. S dotazy se na mě obracejte v poradně.

More Posts

12 thoughts on “Díky za každý nový odkaz

  1. http://jecas.cz/pridat-url
    http://odkaz.pridat.eu/
    https://katalog.czin.eu/pridani-odkazu/
    http://www.shaman.cz/odkazy/pridat-odkaz.htm
    https://www.bing.com/toolbox/submit-site-url
    http://www.whatuseek.com/addurl.shtml
    Zlatý hřeb:
    http://submitx.com/?page=submit-url.html
    Pak jsou software submit wolf, ty to rozprsknou na tisíce míst.
    Můžete si měřit svaly, kdo to rozhodí lepším kulometem na odkazy. Jako expendables, když zavzpomínají na staré časy, když šli do akce.

  2. jecas.cz/pridat-url
    odkaz.pridat.eu/
    katalog.czin.eu/pridani-odkazu/
    shaman.cz/odkazy/pridat-odkaz.htm
    bing.com/toolbox/submit-site-url
    whatuseek.com/addurl.shtml
    Zlatý hřeb:
    submitx.com/?page=submit-url.html
    Pak jsou software submit wolf, ty to rozprsknou na tisíce míst.
    Můžete si měřit svaly, kdo to rozhodí lepším kulometem na odkazy. Jako expendables, když zavzpomínají na staré časy, když šli do akce.

  3. Chtěl jsem přidat pár odkazů, odkud se dá rozstřelit odkazy do vyhledávačů a katalogů, ale tenhle formulář to nebaští.
    tak aspoň submitx com, software submit wolf, odkaz. pridat eu

  4. Už jsem to zveřejnila, sežral to spamový filtr:) díky za tipy :)

  5. Problematika internetových vyhledávačů a umístění webů v nich není tak jednoduchá, že by jediným sledovaným parametrem bylo, z kolika jiných stránek na ně vede odkaz. Jistě, je to jeden ze sledovaných parametrů, ale zdaleka ne jediný a rozhodující.
    Velmi záleží na tom, odkud ten odkaz vede, z jak moc seriózní a hodnověrné stránky/domény – linky na „odkazových farmách“, v komentářových spamech a podobné pozici ve vyhledávačích spíše zhoršují, oproti tomu citace na wikipedii, odborném portálu či na zavedeném a dobře umístěném webu má mnohonásobně vyšší hodnotu.
    Záleží na četnosti publikace obsahu, pokud vyhledávač indexuje každý den nový článek, je to obrovské plus. Dále jsou brány v potaz dobře strukturované úrovně nadpisů, vyplněné ALT a TITLE atributy u obrázků a odkazů, „pěkné“ URL obsahující klíčová slova, pokud možno validní kód,… ale tyhle věci jsou zrovna ve WordPressu řešené dobře už v základu, na tom často shoří ti, kdo začínají s psaním svých prvních webových stránek/aplikací.
    Svojí roli hraje i výběr hostingu, a to kvůli dostupnosti webového serveru, na kterém stránky běží. Když indexačnímu botu vyhledávače často vrátí server namísto obsahu chybovou hlášku, penalizace ve výsledcích vyhledávání je citelná.

    Je toho spousta, mnoho dalších sledovaných atributů je navíc neveřejných, aby provozovatelé vyhledávačů neposkytovali návod, jak jejich algoritmy obejít a zneužít. Na přední místa to často ani kvůli „sponzorovaným odkazům“ bez úplaty dotáhnout nelze.

    V každém případě, je to většinou běh na dlouhou trať.

    P.S. Když už jsme u těch odkazů, trochu zamrzí, že se na těchto stránkách nikde nenašlo místo pro (byť i jen úplně maličký, na konci článku ukrytý) odkaz na jistou stránku nabízející bezplatný export obsahu z domény blog.cz do XML importovatelného do WordPressu. Třeba by se to tak dostalo k dalším lidem, kterým to mohlo udělat radost, když už to dalo autorovi tolik práce…

  6. https://www.jakpsatweb.cz/vyhledavace.html
    Nutné zkontrolovat html, php kód úvodní stránky od „meta“.

    Zda je vypsáno dost popisu, názvy a hodně správných klíčových slov.

    Váha (důležitost)

    Při hledání slova vyplivne vyhledávač první adresy stánek, na kterých má hledané slovo velkou váhu. Jak se váha počítá? Aneb jak se pozná, zda je slovo pro stránku charakteristické? Především tak, že se dané slovo vyskytuje v titulku stránky, v klíčových slovech, v popisu a v nadpisech. Je nutno poznamenat, že každý vyhledávač to počítá jinak
    Co vyhledávače sledují Jak je to v HTML Důležitost (váha)
    titulek text titulku obrovská
    klíčová slova značná,
    někdy žádná (Google)
    popis (description) různá
    nadpis 1. úrovně Nadpis značná
    ostatní nadpisy Nadpis sporná
    začátek stránky Několik prvních slov … větší než malá
    adresa URL jméno souboru včetně cesty různá
    text odkazů mířících na tu stránku z jiného serveru text odkazu u některých vyhledávačů obrovská (Google, Seznam)
    alty u obrázků malá
    text stránky prostě text malá
    katalogový popisek co zadáte do případného spřízněného katalogu různá (pouze na Seznamu)

    Jo to „najisto“ fakt fungovalo tehdy, když jsme to ověřovali na web prezentacích dobře – zdarma a submnit wolf taky i v trialu.

  7. Veruce: jj, máš pravdu, tohle všechno vím, však mi taky jde primárně o to, aby majitelé blogů aktualizovali svoje odkazy na tenhle web, pokud tak ještě neučinili.

    A za absenci odkazu se moc omlouvám, máš pravdu, úplně jsem na to ve všem tom nastavování zapomněla. Jdu to napravit.

  8. Lúmenn: Jasně, to byla hlavně reakce na komentáře výše s výčtem možností, kam se dá narvat odkaz ručně, jen takové malé upozornění, že to naopak může být kontraproduktivní ;)

    Za odkaz moc díky! Tak trochu doufáme, že to přecejen využije ještě někdo, tak se o tom díky více odkazům snad někdo takový i dozví :)

    Jinak přeji, ať se blog brzy vyšplhá na stejné místo ve vyhledávačích, jako by ten předchozích. Chvilku to bude trvat, ale ty máš tolik stálých čtenářů, že ta chvíle nejspíš nebude nijak dlouhá ;)

  9. Přidání odkazu do vyhledávačů a některých známých katalogů či služeb kontraproduktivní není v tom smyslu, že se pak stránka objeví tam, kde by se jinak neobjevila. To „najisto“, jsem řekl popravdě, že dalo ve více ověřených případech prioritu, i ostatní, jaké výsledky to mělo. Jaké máte konkrétní zkušenosti nevím. A myslím, že není na škodu, že si lidé aktualizují odkazy na svých blogách a poznámkách. Něco dalšího, třeba o bing. https:// blog.shoptet.cz/bing-vs-google-ktery-search-engine-je-lepsi/

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *